2017. július 27., csütörtök

Gradient


Sziasztok!


Nem titok, hogy imádok színátmenetes manikűröket készíteni, ezt egy korábbi alkalommal hordtam.
Mivel elég ritkán kapom elő a fiókból a Colour Alike lakkokat, így most ezeket használtam, mégpedig: 512, 513, 519 és 574-es színeket.
A mintát a Moyra 101 Angels will cry palettáról vettem, nagyon szuper minták vannak rajta.






Az mindenesetre biztos, muszáj többször elővennem a CA lakkokat, imádtam viselni ezt a manikűrt, a színek mint az első alkalommal is, engem teljesen lenyűgöztek. Amikor az ember nem szemkiverős holóra vágyik, CA lakkok tökéletesen megfelelnek erre a célra. A Moyra palettáról is csak jót tudok írni, minden minta tökéletesen működik :)




Kedveled a Colour alike lakkokat?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép! Régen vettem CA lakkokat, meg vagyok velük elégedve, a többség egy rétegben is fed, és még el is fogynak, mert csak 8 ml-esek. A Moyra lemez is megvan, sokat gondolkodtam, hogy ez milyen minta, olyan, mint a hullámzó tenger vagy állatminta? De nagyon jól mutat az átmenettel!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, ez egy nagyon jó kérdés :) Szerintem valami tépett poló minta , foszlányok :D Tényleg nem tudom, de lehet állatminta..
      Legutóbb egy piros CA lakkot vettem akciósan, pont a napokban használtam, még mindig van valami varázsa ezeknek, amiért érdemes őket beszerezni. Talán az ára az, ami picit csalódás nekem, régebben olcsóbbak voltak azért :/

      Törlés
  2. It seems like a zebra pattern to me! And I love how it came out, beautiful gradient and beautiful stamping! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!