2017. július 12., szerda

Colors by Llarowe-Late summer kollekció


Sziasztok!!


CbL késő nyári kollekciója hamarosan debütálni fog, mely 6 lakkot tartalmaz, ebből 3 lineáris holót, amik már a képeken is csodaszépnek ígérkeznek.

A kollekció Augusztus 1-től elérhető a www.llarowe.com-on és az előrendelés 24 órán át fog tartani, Július 29-én elérhető lesz már az Indie Shop Event-en is San Fransiscoban.



City streets nagy kedvencem lett, eléggé elfogult vagyok a sötét lakkokkal szemben, szóval nem volt kétséges ő lesz az egyik nagy favoritom a hatból.

Grafitszürke,- nem fekete bánatomra-, egy rózsaszínes, lilás oldala is van amit napfényben képes megmutatni. A képeimen eléggé átjött a lilás oldala, egy rétegben is tökéletesen fed, de megszokás miatt kentem belőle még egy réteget. A képen tehát 2 réteg plusz fedőlakkal láthatjátok!










Dive right in egy kék crelly, arany/pink shimmerrel, és enyhén holografikus. Az elképzelés nagyon szuper volt, nekem tetszene is ez a lakk, ha nem kéne belőle legalább 3 réteg, és sajnos még így is átlátszik a körömvégem :(








Hard to imagine, őt elég nehéz volt lefotózni, nem csak elképzelni :D Nagyon szép katona-zöld, lilás, kékes csillogása is van, fényben intenzívebb zöld, árnyékban inkább sötétebb. Fantasztikus ez a lakk, ilyen eddig még nem volt a készletemben!!! 2 réteg elég belőle, más blogon olvastam, hogy picit elszínezi a körmöket, én ilyet nem tapasztaltam. 2 réteg plusz fedőlakkal:








I Skies with My Knees, egy türkiz lineáris holó, ami enyhén zöldes, elsőre azt hittem, olyan lesz mint a High school was rough man, de szerencsére teljesen más a két lakk. 2 rétegben tökéletesen fed, napfényben csak úgy szikrázik!!!








Mermaids in Maui, egy nagyon világos lila, holó flakies, különböző méretekben találkozhatunk velük, elég nehéz lefotózni. A valóságban nagyon szépen látszanak a holos pelyhek!
Belőle 3 réteg kellett, hogy ne lássam a körömvégeket, plusz egy réteg fedőlakk elég rá.








One crazy ass summer volt az első, amit kivettem a dobozból. Nagyon megörültem ennek a színnek, mivel imádom a pirosas, pinkes lakkokat!!!!

Az ő koncepciója is nagyon szuper, irizáló mikroglittert is kapott, amit én kékesnek láttam, nagyon szépen csillogtak a fényben.
A fedése hát nem a legjobb, jelly lévén rajtam a 3 réteg is átlászik sajnos :(







Személyes kedvencem a City streets, az I skies with My Knees, Hard to imagine, és a Mermaids in Maui, ezeket biztos megvettem volna a kollekcióból! Amit sajnálok a másik két lakk, nem vagyok jelly/crelly szimpatizáns, elragadóak ők is, de a fedésük miatt biztos nem vettem volna meg.


A kollekció elérhető tehát a Llarowe oldalán Augusztus 1-től :)

http://www.llarowe.com/shop-all/colors-by-llarowe.html




Neked melyik lett a kedvenced?

4 megjegyzés :

  1. Így a képeid alapján a City Streets, Hard to Imagine és High School Was Rough Man tetszenek a legjobban! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a lakkok :)
      A City Streets tényleg nagyon különleges, ő lett volna az elős, amit tuti megvettem volna :D Aztán a Hard to imagine, ő az életben mégszebb mint a képeken, és az I skies hát ő igazi nyári lakk :)

      Törlés
  2. A lila (szürke??), zöld meg a kék, de legjobban a kék tetszik, legkülönlegesebb meg az első. Biztos veszek még CbL lakkot, nem sok van otthon.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a képeid, csodásan mutatnak rajtad a lakkok! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!