2017. június 22., csütörtök

NOTD- Egyszerű manikűr


Sziasztok!

Helmeremben néha olyan kincsekre bukkanok, amit már ezer éve nem használtam, és kedvem lesz hozzá.
Pont egy ilyen lakkot kentem fel, ő a Cadillacquer-Bloodlines, ami egy szürkés alap (hasonló az ILNP-Paper route lakkhoz) holo és arany shimmer található benne, és apró fekete glitterek. Kellemes, tökre egyszerű szín, amikor nem akarok valami nagyon kirívót viselni, ez tökéletes választás lehet.

Major Dijit 10-es palettát használtam, mellé két fekete díszítőkő is felkerült.






Imádtam ezt a manit, komolyan, nagyon sajnáltam lemosni, maga egyszerűségében teljesen megfelelt az akkori ízlésemnek (azóta már inkább színesebb manikat viselek) :)



Mennyire kedveled az egyszerűbb manikat néha? Vagy inkább mindig ilyere szavazol?

3 megjegyzés :

  1. Díszítve már nem is olyan egyszerű :) Nagyon szép, szeretem az egyszerűt viselni, a bonyolultat meg megcsodálni.

    VálaszTörlés
  2. szép ez a Cadillacquer-Bloodlines <3 jó kis mani lett!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik! Háát, újabban leginkább ilyeneket viselek.. :-7

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!