2015. október 5., hétfő

Il Était un vernis-Merlot




Sziasztok!!!



Egyik délután belemerültem egy őszies naracssárga lakk keresésébe.
Mivel a piCture pOlish-Autumn volt  a kiszemeltem,de nem voltam benne biztos,hogy szeretném magamon ezt a színt....És pont aznap vált aktuálissá a Big bang és a Cabaret rendelése,így gyorsan kellett döntenem.
Általában amikor körömlakkot rendelek,hosszasan keresek az interneten,szerintem nem lehet elhamarkodottan dönteni,főleg ha egy általunk nagyon vágyott színről van szó...de most szoított az idő....
Akkor ráakadtam az oldalon az Il était un vernis körömlakkokra,ahol láttam egy hasonló színt az Autumn-hoz.
A márka lakkjaival már találkoztam,viszont a rendelésig még nem jutottam el,így most kaptam az alkalmon,egyből 4 lakkot rendeltem.

Ezt a márkát két francia blogger lány alkotta meg,5 free Vegan lakkok,a mottójuk az,hogy olyan színeket próbálnak készíteni,amiket eddig nem igazán láthattunk.

Nos,idén ősszel Il était un vernis-t a borok ihlették meg,az 5 lakkból álló kollekcióban (Grands crush) van egy szürkés-Chardonnay,a naracssárga-Merlot,egy piros-pinot noir,egy bordós-Cabarnet savignon,és egy zöld-La paulée és itt megakadt a szemem a Merlot-on.

A Merlot nagyon szép sötétebb naracssárga,arany és copper színekben is tündöklik,hihetetlenűl tetszik ez a lakk,egy álom volt vele dolgozni.




A lakk egy rétegben is fed,nagyon jól pigmentált.Megszokásból felkentem még egy réteget,de egy is bőven elég lett volna.








Erre leveleket nyomdáztam a Ya qin an barna nyomdázólakkjával amit a Bornprettystore oldalról rendeltem.A lakkról külön posztot nem szándékozok írni,a nyomdázólakk megéri az árát,szuper jól pigmentátl,18 ml (nagyon sokáig elég lesz), ajánlom szíves figyelmetekbe.
A nyomdapaletta a Bundle monster BM-H11 és a Cici and sisi 03 volt.











Összességében teljesen elégedett vagyok ezzel a lakkal,az biztos,hogy a PP Autumn-ra nem hasonlít,de nem bánom,ez a lakk tökéletesen megállja a helyét ősszel :)




neked elnyerte a tetszésed ez a lakk?



12 megjegyzés :

  1. Levelek :) Erről a színről pont az jutott eszembe, hogy leveleket kell rá nyomdázni, de nagyon jó lett a mani!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez ugrott be :D Ez pont leveles szín :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  3. Elkapott a kutyulásvágy, amikor megpillantottam ezt a szépséges lakkot! :)
    van hasonló alapszínem, szerintem megkínálom egy kis Moyra holóval, talán összejön valami hasonló...

    Szép, őszi manikűr, olykor nem is kell ennél több, akár irodai munkában is teljesen jól viselhető szerintem, amikor az ember valami különlegesebbre vágyik. Diszkrét és nagyon nőies.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd muti meg milyen lett :)
      Szerintem is nagyon szép ez a szín,nem hivalkodó és még nőies is :)

      Törlés
  4. Csodás, nagyon jól áll Neked! (-: A levelekkel pedig tökéletes őszi manikűr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. "Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy lakk" mondja a név, és tényleg mesés *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh igen :D Ezt már olvastam én is :D Nagyon találó a név,szerintem a lakk is nagyon találó :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!